Bättre, igen

Äntligen lite värme. Igen. Sådär som det ska vara på sommaren. Har ju varit lite si och så de senaste veckorna, men lagom till att vi ska till Borlänge och Peace & love så verkar det som att det ska dra in en värmebölja. Bra det.
     Knäet då? Jag förstår att ni undrar, ni längtar säkert efter varje liten uppdatering jag kan komma med, ni älskar säkert att höra mig orera om mitt tillstånd. Nåväl, jag ska inte göra er besvikna.
     Det har varit en riktig skithelg med knäet. Från att inte ha haft ont alls så började det jävlas ordentligt i fredags, för att sedan bli värre på lördagen, för att sedan bli ännu värre igår. Det var så illa att jag nästan höll på att svimma inne på ÖoB i Eskilstuna igår.
     Jag, Kaggen, Melissa-tjejen och Crazy Malin åkte in för att handla diverse nödvändigheter inför Peace & love, och till en början kändes det hyffsat, i och med att jag slängt i mig ett piller innan resan. Men efter att ha gått därinne i kanske en halvtimme, precis innan vi skulle betala, så började det kännas konstigt. Det började snurra i huvudet och jag fick en sjuhelvetes svettattack. Sedan började det flimra framför ögonen och jag anade att jag var på väg att svimma. Så Crazy Malin sprang iväg och hämtade en Coca Cola som jag svepte i mig, för att sedan gå ut och sätta mig.
      Några minuter senare kändes det bättre. Men jag blev ändå väldigt förvånad, måste ha varit ett blodsockerfall ellet nåt sånt. I och för sig hade jag bara sörplat i mig en kopp kaffe på hela dagen inna jag kastade i mig den starka tabletten, så det var väl antagligen därför.
      Jag antar att jag skrämde mina kamrater som säkert undrade hur pass roligt det kommer att bli att ha mig med på festivalen, och lite senare undrade de om det inte vore en god ide av mig att försöka få loss en rullstol till Peace & love. Men det gick inte, enligt Hjälpmedelscentralen i Västerås, som menade att jag inte riktigt står inom ramarna för att kunna kvittera ut en rullstol.
     Skit samma i det, och faktum är att det känns bättre än på hela helgen idag, så förhoppningsvis är jag on the right track igen. Ska in till sjukgymnasten imorgon, så då får man väl höra lite mer om hur man ligger till.
     Ja, lite så är det väl just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0