En god morgon

Det är skönt ändå att träna lördag förmiddag. Man kommer upp i tid, runt halv nio, får i sig frukost, åker ner och kör lite rehab på gymmet, tar ut laget till U-lagsmatchen på måndag - och när man är färdig är klockan inte ens 11, och man har hela dagen framför sig.
     För mig innebär det att dömma en flickmatch nu snart här, klockan ett, och sedan får man väl så smått börja ladda för en kväll på Ögir.
     Min mentor på dagiset, Gudrun Djärv, har slutat efter en herrans massa år inom förskolan, och det ska vi fira. Eller inte fira, mer hylla. Äsch, vi ska tacka av henne, jag som jobbat med henne till och från i sex år och sedan en massa andra människor som jobbat med henne betydligt längre genom åren.
     Det blir en kväll på Ögir, och förutom mat och dryck så blir det även musikuppträdande av det fina rockbandet The Refreshments. Jag tror det blir alla tiders det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0