Nostalgi

Kommer ni ihåg det här? Den spattige och experimentelle programledaren Thomas Gylling ledde på 90-talet program som Tropicopop och Mosquito - och så hade han det här programmet, 100 kilo godis.
     Jag minns det så väl, för jag varje gång jag såg det så blev jag så in i helvete sugen på godis. Jag vet egentligen inte vad det handlade om, han pratade om konstiga saker och slängde in lite knäppa klipp, och däremellan badade han i diverse sötsaker.
     När jag pratar om nostalgi och minnen från 90-talet så menar jag sånt här. Detta är verkligen mitt 90-tal.
     Thomas Gylling är för övrigt fortfarande aktiv på SVT, just nu med ett program som heter Panama och som rör sig i gränstraken kring programmen han ledde på 90-talet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0