Semester!

Det var sista dagen på Björkliden idag. För den här gången. Jag tror ju inte att jag kommer tillbaka - men, herregud, det har jag sagt 4-5 gånger tidigare. Jag återvänder alltid. Får se hur det blir den här gången.
     Lite vemodigt, men ändå väldigt skönt. Skönt för att det har varit ett jobbigt halvår, väldigt intensivt och påfrestande - men vemodigt för att det också har varit den bästa svängen på Björkliden hittills. Faktiskt.
     Men mer om det senare ikväll, orkar inte just nu.

Och snart bär det av till Västerås med laget för att ta oss an BK 30. Kan bli en jävla lurig historia, men så bra som vi spelat här på slutet så hoppas jag att det ska ordna sig.
     Jag ska få be om att få återkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0