Jag är nu

Du, du, du fattas mig. Kryp närmre, kryp närmre, innan jag långsamt försvinner.
     Jag står på Sista dansen, den enda klubben man inte behöver ha åldern inne. Alla runtom är höga på kärlek och sekunder av lycka. Tid är allt jag har, var är mitt rus, var är hon som ska vara du?
     Det syns i ögonen, du vet nåt som du vet att jag vet. Och alla dessa helger, tänk den dag då vi blir vardag.
     Men du tar det för givet, tänker "Den där pojken står kvar vart än jag lämnar honom". Jag vill inte se dig gråta, men jag hoppas du fäller en tår den dagen då jag har lämnat det som borde ha varit ditt.
     Because I'm in it for the long one. Det är du för alltid. Men jag kan inte vänta för evigt på att discolampan ska tonas ut.
     Kom, kom. Vi är inte så unga. Antingen så spräcker vi magin, eller så finner vi nåt vi inte trodde fanns utanför filmen.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0