Välkommen sommar

Är det sommar nu? Jag menar, det är ju 1 juni. Jag brukar måtta så, jag går inte efter väder och vind när det gäller årstider, jag går efter månader. Mellan mitten av november och mitten av mars är det vinter, mellan mitten av mars och juni är det vår och mellan juni och början på september är det sommar. Med andra ord; nu har sommaren börjat.
     Och det har ju varit två grymma dagar. Gårdagen var ju unbelievable med sina 28 grader - jävlar i helvete vad varmt det var! Och idag sa dem att det skulle bli åska och regn, men av detta syntes inget och istället fick vi en ny het dag. Det är i sin ordning, det är ju sommar nu.

Och nu väntar en underbar ledighet på fem dagar. Kristi himmelfärdsdag imorgon, följt av klämfredag och helg, innan det slutligen är det nationaldag och röd dag på måndag. L-O-V-E-L-Y!!
     Imorgon är det först träning på förmiddagen, innan vi åker in till Västerås och Tidö Lindö en sväng för att fira Kusin Thereses 30-årsdag och för att titta på nyfödda William Thell.
     Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0