Bra helg, bra kväll

Håhåjaja, vilken kväll det blev igår. Eller...jamen, jo, det var en ganska bra kväll. Ingen tokhöjdare, men helt klart bra. En trea.
     Vi började hemma hos Tordan, gick vidare hem till Fröken Johansson, innan vi slutligen hamnade på Harrys. Fast inte KåGe. Han tappade suget. Oklart varför.
     På Harrys var det toksmockat, lönehelg som det var, och många kungsörare hade hittat dit.
     Jag höll knappt på att komma hem dock, alla bara försvann helt plöstligt. Eller kanske var det jag som försvann? Hur som helst så räddade Wahab mig och jag fick hänka på i hans bil.

Idag har det varit en softish day jao. Skönt att bara ta det lugnt och ladda batterierna inför ännu en arbetsvecka.
     Förra veckan var ju lovely, och jag hoppas att nästa vecka blir minst lika lovely. Det skulle vara lovely.

Ikväll då? Vilken tv-krock! Mästarnas mästare? Bachelorette? Stockholm-Båstad? Fenomen med Uri Geller?
     Bachelorette blir det ju inte. Mästarnas mästare kollar jag nog på svtplay lite senare. Det blir nog Stockholm-Båstad.
     Klockan nio är det dock givet. It's Big brother time! Utröstning ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0