Ett drömmöte

Lyssnade på den senaste podcasten från Filip & Fredrik häromdagen - och vet ni vad fanskapet Filip Hammar säger? Jo, att han stod och hinkade bärs med Noel Gallagher i veckan.
     Filip bor ju numera i Los Angeles, och via bekantas bekanta ramlade han in i Noel Gallagher på en bar, då Noel var där med några PR-människor.
     Filip är ju en stor beundrare av Oasis så han kände sig därför tvungen att berätta "how much I admire you", vilket gjorde Noel glad och tacksam. De två drack sen ungefär tre öl tillsammans, och enligt Filip (vilket man får ta med en nypa salt) så verkade Noel inte trivas med de där PR-människorna och blev därför glad över att snacka med "en skön snubbe" som Filip. Men som sagt, enligt Filip.
     Därefter hade Filip gjort "en chansning" genom att visa ett roligt Youtube-klipp på en risigt sjungande Vladimir Putin, som kunde ha resulterat i en pinsam tystnad - men enligt Filip så hade Noel skrattat gott åt detta klipp.
     Jag blir både exalterad och lite småförbannad över detta. Förbannad på grund av att detta är ju typ min högsta dröm - att sitta och dricka öl med Oasis! Eller okej, det tveklöst bästa hade ju varit Liam Gallagher, men Noel är en god tvåa. Samtidigt älskar jag det faktum att Filip börjat "röra sig" i de här kretsarna.
     Ja jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0