Mitt hår i år










Jag var inte riktigt säker på vart Liam Gallagher var på väg med sin frisyr för lite mindre än ett år sedan - men det blev ju tillslut riktigt bra, lagom till det att Beady eye börjat synas i media.
      Jag är själv sugen på nåt liknande - surprise - men känner att jag tröttnat på det här med "kort lugg - långa sidor" som jag hade ganska länge förra året. Istället kommer jag att köra tvärtom här framöver.
      Efter min lilla fadäs med saxen i januari, där jag klippte lite tokigt och tvingades raka sidorna, så har jag varit tvungen att köra det trendiga backslickt med håret som jag sparade. Nu har dock sidorna vuxit ut tillräckligt så till den grad att jag kan släppa fram luggen igen. Med andra ord; det blir kortare sidor och lång lugg för mig framöver. Och det var ju egentligen det jag ville ha nu, så egentligen var det ju inget misstag att jag klippte lite snett i vintras.
       Ja nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0