Någon att fira

Den 14 mars 1987 föddes en liten gosse som cirka 19 år senare skulle komma att bli en av mina bästa vänner. Idag fyller den gossen 24 år - och därför säger vi ett fantastiskt stort grattis till Vampyren!
     Efter lite mindre än ett år i Australien är han nu tillbaka i Norge, där han numera är bosatt, så det blir inte att vi ses så ofta längre. Det är otroligt tråkigt, men jag vet att Vampyren trivs väldigt bra i Norge och det är det viktigaste.
     Det gäller att passa på och ha roligt när man väl träffas, och jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen.
     Stort grattis i alla fall på din dag idag, min vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för det min gode vän.

Tid att skypa lite i veckan?

2011-03-14 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0