Till alla oroliga

Ber om ursäkt för dåligt bloggande på sistone. Inte för att ni kräver, men för att jag vill ge er det. En ursäkt.
    Jag vet känslan, när man går in på en blogg och möts av samma inlägg tre, fyra, kanske till och med fem gånger i rad. Man tänker: "Herregud! Vad är det för fel på den här människan? Kan inte den här människan skriva någonting, vad som helst, så att man får någonting att läsa?!".
    Jag vet den känslan och vill inte besvära er med den mer än nödvändigt.

Inte för att det hänt nåt speciellt i mitt liv de senaste dagarna, men det finns ju mycket annat att kommentera. Charlie Sheen, till exempel. Vart är han på väg egentligen?
    Men mer om det en annan gång, för nu ska jag åka och träna (läs; rehaba).

Ses ikväll, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0