Veckans retro



Kommentar:
En av mina favoritvimmelbilder. Den är så fin i all sin enkelhet.
     Vid den här tidpunkten, sommaren 2007, så hade vi vanan inne av kroglivet, man var inte sådär ängsligt speedad som man var i början, samtidigt som vi inte hade blivit för gamla för att ha kvar den där galna ungdomliga känslan av att festa som om det vore den sista kvällen i livet.
     Ja jävlar, det här var en bra sommar. Vi var i Sunny beach i Bulgarien, bland annat, och kanske peakade vi lite här när det gäller våra krogen-år på Rolling, Lotus, Nybron, Statt och Harrys? Det är mycket möjligt.
     Samtidigt fullkomligen älskar jag mitt hår. Det är världsklass, tamejfan. Den siktar vi på nu, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0