Äh

Fy fan i helvete, det är få saker jag avskyr mer än att förlora mot Köping FF. Det går inte att beskriva hur jävligt det är.
     Vi mötte dem ikväll med U-laget och vi förlorade med 7-2. Herregud, det bär emot att skriva det. Men, alltså, jag vet inte...de var för bra. Med 5-6 spelare från deras a-lag så kunde vi helt enkelt inte stå emot, och även fast vi inte gjorde någon höjdarmatch så tror jag inte att vi skulle ha lyckats besegra dem även om vi hade spelat riktigt bra.
      Det som bär emot är inte att de spelmässigt var bättre än oss - det som bär emot är att vi var så jävla rädda. Vi hade för mycket respekt, och det är åt helvete. Ingen som smällde på, ingen som ville ta kampen, ingen som trodde på sig själv. Eller jo, ett par stycken, men det var inte många. Det kändes som att många i laget gav upp redan innan avspark, och det är inte bra.
      Jag kräver inte att vi ska vinna, jag kräver bara att vi ska våga och vilja. Det gjorde vi inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0