Fever fever leave my heart alone

Det blev en sömnlös natt. Frös först som en idiot och svettades därefter som en dåre. Tänkte "Det här är inte bra", tog tempen och hade 39,1. I ett komarus ringde jag till jobbet innan klockan sju och sjukanmälde mig, kunde därefter sova ordentligt, vaknade ett par timmar senare i panik och tänkte "Shit jag måste ju sjukanmäla mig!". Tog upp telefonen och skulle precis ringa när jag såg på displayen att jag redan hade ringt till jobbet några timmar tidigare. Andades ut, somnade om.
     När jag vaknade kändes det något något bättre, och febern hade gått ner ett par grader. Kollade nyss och såg att det gått ner ytterligare ett par grader, så med andra ord bör jag vara hyfsat fit for fight imorgon.

Men jävlar i min lilla låda vilken varm dag det varit! 26 grader hade jag vid altanen där det är skugga, så med andra ord måste det varit tokvarmt i solen. Hade varit lökigt att jobba idag kan jag tänka mig. Fast usch vad jag ogillar ordet "lökigt".

U-lagsmatch ikväll i Västerås mot VIK. Först tänkte jag kasta in handduken, men eftersom jag känt mig bättre hela tiden idag så hänger jag ändå med. Jag ska ju ändå bara stå vid sidan av och skrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0