Lite regn har ingen dött av

Jag har sett fram emot denna lördag väldigt länge. Hela veckan, faktiskt. Hemmamatch mot Fagersta, Champions Leauge-final, drömfinal, mellan älskade Man United och Barcelona, och slutligen Köpingsyran. Jag har sett det framför mig som en riktigt rolig kväll.
      Det är ju som gjort för att det ska bli ett praktfiasko.
      Men det är pessimisten på vänsteraxeln som talar. Man måste tro och hoppas att det blir en grym dag och kväll, annars kan man ju bli invaggad i falsk negativitet.
      När jag har tänkt på den här dagen så har jag sett solsken och lättklädda människor - och den saken verkar ju redan vara körd. Men varför nedslås av det? Bara att klä på sig lite mer. Så länge det inte regnar så.
      Nu kommer det säkert börja regna också, men det är bara att tugga i sig. "Så länge vi har varandra". som Di Leva skulle ha sagt.
      Äh, det blir vad man gör det till - och jag vill göra detta till en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0