Lugn dag

Aj som fan, dagboken. Idag blev jag påmind om att jag har ett avslitet korsband i högerknäet, då en unge rusade in i mig i 120 km/h, seriöst. Jag stod med ena foten i sandlådan och den andra utanför, jag hör snabba steg närma sig bakom mig, jag vänder mig om, tar emot, och knäet viker sig som ett papper. Herregud vilken smärta.
      Resten av dagen var inte smärtfri, men uthärdlig. Lite jobbigt att jag skulle dömma en flickmatch ikväll, men det gick vägen. Det kändes, men det gick att stå ut.
      Annars har det varit en lugn arbetsdag och en lugn kväll. Jag sitter och plöjer igenom program som jag missat under veckan på de olika kanalernas webb-tv-kanaler. Det räcker för mig, jag älskar just den här stunden just nu.
      Morgondagen är mer oviss, mer än träningen imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0