Njut

Med anledning av att klippet användes i senaste Schulman show, där Anders Timell och Martin Stenmarck var gäster, så vill jag ännu en gång visa det. Jag har nämligen visat det en gång tidigare, men det var kanske ett år sedan.
      Det jag vill säga om detta är att jag har kanske sett filmen 6-7 gånger - och inte en enda gång har jag klarat att hålla tårarna borta. Det är för mig en omöjlighet. Jag vet vad som kommer att hända, men tårarna rinner lik förbaskat varenda gång.
      Senaste gången var igår, när man fick se en liten bit av klippet i Schulman show. Jag tänkte: "Jaha, har de grävt fram den här gamla rackaren" - och sedan tog det väl nån minut och så föll tårarna igen. Och jag var inte ensam, alla i programmet grät också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0