Nu är det nnnnääääära

Såååådärja! Det var väl det det. Eller? Ja, jo, kanske, det ska mycket till att Man United tappar det här nu. Det ska till en härdsmälta, en kollektiv kollaps, om de inte ror hem en pinne på två matcher.
      Nej, FY FAN vilken skön seger mot Chelsea. Jag missade första 10 minuterna men såg sedan matchen på nätet, och det var spänning och glädje i en härlig röra. Fast United lirade så bra att jag aldrig riktigt var sådär toknervös. Men man vet ju aldrig. Nåväl, det var en förlösande slutsignal som förkunnade att ligaguldet nu så gott som är hemma.

Och igår tog Zlatan hem Scudetton med sitt Milan. Det är så stort att man inte riktigt fattar det. Nionde guldet, med fem olika lag - karln vet ju inte hur det känns att inte vinna en europeisk liga. Extra skönt också när det liksom var meningen att man skulle vinna guldet med Zlatan som nyförvärv, jag kan bara tänka mig att en stor lättnad inföll sig i hans huvud och kropp när det tillslut blev så efter en lång säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0