Fet kväll

Hade en ljuvlig kväll igår. En kanonkväll, helt enkelt. Vi började hemma hos Snygg-Johan med lite Crocodile Dundee i Los Angeles, innan jag, Kaggen, Snygg-Johan, Tordan och Brorsan drog vidare till Josefina Forslund där Fröken Johansson, Flöjten och Crazy Malin satt och kucklade.
     När vi sedan skulle fixa skjuts in till Harrys så valde vi en originell lösning. Vi beställde en limousine. Lite flådigt kanske, men det blev billigare, roligare och bekvämare än en vanlig taxi. Det kändes förvånandsvärt naturligt dock, och jag kan mycket väl tänka mig göra om det flera gånger.
     Inne på Harrys var det bra ös och bra folk. Lite dans, lite skratt och lite så som det brukar. Fick också en cider över mig. Jag skulle skoja lite med Crazy Malin och "låtsades" hälla min cider över henne, dessvärre låtsades jag inget bra och det kom lite cider på henne. Det gillade hon inte, så hon tog min cider och hällde ut den över mig. Det var väl fair, antar jag. Men det ska bli mycket intressant att åka till Peace & love till med Crazy Malin.
     Sedan fick jag växla en mening med boxaren George Scott också. Han dök plötsligt upp bakom mig och pratade med Josefina, och då slängde jag ur mig "Du var grym i Mästarnas mästare" samtidigt som jag broderligt la min hand på hans axel. Väldigt fyllecharmigt. Men han muttrade bara nåt ohörbart, och jag undrar om han tog det som ett hån med tanke på att han åkte ut första av alla i Mästarnas mästare. Det var ju inte riktigt meningen, jag ville bara säga någonting till honom.
     Jaja, sedan tog vi limousinen hem, och det var en lite jobbig bilfärd men jag klarade av den som tur är.
     Ja det var en bra kväll det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0