Vår-sommar-höst-vinter-vår

Mars-10




Maj-10




Juli-10




Oktober-10




Januari-11




Mars-11




Maj-11




Det här kanske är provocerande - jag förstår verkligen det. Och jag bryr mig verkligen inte.
     Nåväl, det har varit ett bra hår-år, förutom den där fadäsen i vintras när jag snittade upp polisongerna så till den grad att jag fan i helvete var tvungen att raka bort håret på sidorna.
     Men det går enligt planerna. Det växer på, och bilden ovan är lite missvisande, håret är faktiskt längre nu än vad det ser ut. Men mycket vill ha mer, och jag är inte där jag vill vara än. Men snart så. Ge mig en månad eller så.

Kommentarer
Postat av: CJ

Januari 2011 är jäffla hett!

2011-05-11 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0