Veckans retro




Kommentar:
Aah, midsommarafton 2008. Från början var planerna vaga, vi hade egentligen ingenstans att ta vägen. Så vi, Riddarna, beslöt oss för att vara hemma hos Kaggen. Detta nådde sedan ett par grabbar i laget, typ Tordan, Blondie Bubble Boy och Bruce, som dök upp med sina respektive och några vänner. Men sedan spreds det vidare, det ena personen efter den andra dök upp - och tillslut var vi väl närmare 30 personer hemma hos Kaggen.
      Ja det blev en galen där jag bland annat sprang naken ett varv runt huset, för att sedan få mina kläder uppkastade på altantaket. Tillslut blev det så högljutt att grannarna ringde polisen, som sedan ringde hem till Kaggen föräldrar för att få oss att dämpa stämningen. Då drog större delen av sällskapet vidare till Häggen, medan jag vinglade fem meter över gatan ner i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0