Veckans retro




Kommentar:
Ah, en klassiskt förstörd bild. Minna, Dallas, Putte, Tordan och Blondie Bubble Boy har ställt upp för en fin bild tillsammans - och så kommer whiskeysmurfen och tar över bilden. Det är ju synd att säga att jag är vacker, mer vilsen i kvällen.
     Nåväl, jag vill minnas att det är midsommarafton, 2007 ser jag på håret, och det är på tomten nedanför Stubbens lägenhet där han ställt ut ett stort partytällt.
     Jag vill också minnas att det var en bra kväll, och om jag inte minns alldeles gãlet så var det kvällen då Mr.Tequila blev Mr.Tequila. Men som sagt, jag kan minnas gãlet. Jag vet i alla fall att vi var på just den platsen, i just ett sådant där partytält, den gången Mr.Tequila blev Mr.Tequila - men det kan ha varit vid ett annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0