Vem vare?

Okej, hallå, jaja, haha. Vem var det? Vem var det som härja? Vem var det som proppade igen min ljuddämpare?
     Detta hittade jag i ljuddämparen på bilen:







Jag såg att det var någonting som hängde från bilen, som en svans, så jag började dra. Jävlar vad jag drog. Ni ska veta det att det ni ser på bilden bara är hälften av vad jag drog ut. Den andra hälften låg i förrådet.
      Jag tänker så här; antingen är det nåt djur med världens grövsta hårväxt som byggt bo i ljuddämparen, antingen har jag kört på världens hårigaste ekorre, antingen har någon mördats och blivit gömd i ljuddämparen, eller antingen har jag gjort någonting dumt.
      Så jag undrar...har jag gjort någonting dumt?

Kommentarer
Postat av: Storebror

Ehm... ja tror du gjort något dumt :D. Att någon skulle kunna stoppa in så jävla mycket utan att proppa igen tidigare måste ha krävt enorm tid, lång pinne modell samlare, en liten krock i den änden samt en jävla massa jox. Hur var det där som du drog ur?



Typ stålull? lite grövre?



haha, isåfall har du just rensat det som gör att det kallas ljuddämpare :) att du inte ringer innan du leker på egen hand.



//Bror

2011-05-10 @ 23:47:24
URL: http://michaelthell.wordpress.com
Postat av: påven

Hihi jag tror storebror har rätt! Förmodligen kommer bilen att

låta ungefär som en rysk gammal pansarvagn nu hihi..

2011-05-11 @ 08:14:08
Postat av: J

satana perkele! men det var faktiskt inte jag som drog ut skiten - det var lillebror! och det ska han få höra mååååååånga gånger... men vem behöver en ljuddämpare egentligen?

2011-05-11 @ 13:34:27
Postat av: anna

haha.. det var det roligaste.. haha.. lessen jone, men ett gott skratt forlanger livet..=)

2011-05-11 @ 13:49:20
Postat av: J

ja herregud anna, den bjuder jag på :) och faktiskt så tycker jag att bilen låter lite tuffare nu...

2011-05-11 @ 16:12:30
Postat av: CJ

Motorteknikens underbarn har gjort det igen... :)

2011-05-11 @ 18:07:17
Postat av: Bingo

Skadan va ju för fan redan skedd ditt satans liggsår.. ska du den hängande som en jävla svans eller?

2011-05-11 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0