We are Kungsörs BK

Första matchen ikväll med b-laget, med mig som tränare. Det känns lite fånigt att säga så, att titulera sig tränare. Det känns inte som att jag är värdig det. Jag ser det mer som att jag är den som "har hand" om b-laget. Eller U-laget, som det så fint heter.
     Så, första matchen ikväll där jag har hand om U-laget. Det ska bli roligt, det känns spännande. Jag har ingen aning om motståndet BK 30 eller statusen på vårat lag, men jag hoppas att vi ska kunna störa dem.
     Jag har tagit ut en elva som jag tror ska funka, annars får vi väl justera allteftersom. Men jag tror på det här och redan nu känner jag att jag brinner för det här. Hela dagen har jag gått och funderat och taggat för ikväll, så nu vill jag bara köra igång. Men jag får vänta två timmar till innan matchen startar.
      Nu ska jag ner på samlingen.

Och Usama bin Ladin är död! Herregud, det är verkligen någonting jag måste yttra ett par ord kring senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0