Idag är vi historiska!

Förra året hade jag tänkt uppmärksamma det speciella datumet 10 oktober. 10-10-10, ni vet. Men jag glömde bort. Det var surt. Men sedan kom jag på att jag skulle få en ny chans i år, idag, 11 november, 11-11-11 - och det är ju ett än mer spektakulärt datum.
     Det har ju inte hänt så ofta i vår tvåtusenåriga historia. Eller det kanske det har, men jag orkar inte tänka efter.
     Nåväl, nu är jag med. Nu kommer jag ihåg. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Jag har laddat så länge inför det här datumet, men nu står jag här utan en aning om vad jag ska ta mig till med 11-11-11.
     Det kanske räcker så här? Att bara skriva det just nu, klockan 11:11 11/11-11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0