Min dag

Dagen började med träning i Eskilstuna på Tunavallen. Fast för mig så innebar träningen bara att jogga runt lite på planen. Jag har precis fått börja löpa lite lätt för sjukgymnasten, och det dröjer minst någon månad innan jag får börja känna på bollen om allting går som det ska. Men man får vara glad för det lille, som man säger, och så som det varit det här halvåret så var det smått fantastisk att bara kunna springa hyfsat obehindrat.
     Det var lite tjurigt att behöva kliva upp så tidigt en lördagmorgon, men det gick ganska snabbt över. Och med facit i hand är det ett jävla härligt sätt att starta en lördag på, med en förmiddagsträning.
     Sedan var det ditten och datten som gällde. En liten småsak där och en liten skitgrej där. Inte så hejhoppsan-roligt, men ack så viktigt.
     Och sedan blev det kväller, vilket nowadays innebär så gott som ingenting. Bara att vänta ut tiden.
     Fick i och för sig avnjuta en galet god middag med chili-heta räkor toppade med västerbottenost, vilket var en upplevese god nog som vilken annan. Och Så mycket bättre var helt okej, så man ska väl inte gnälla.
     Var det bättre förr? Ja, nej, kanske. Men definitivt annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0