Fan alltså!

Fan alltså, det såg ju ändå rätt skapligt ut och jag var ju ganska så positivt inställd till det. Men nu...
     Jag pratar såklart om Gustafsson 3 tr. Premiären lovade ganska gott - men nu, två avsnitt senare, så är det allt det jag hoppades att det inte skulle vara. Tråkig humor, pajigt skådespel och platta historier.
     Fan alltså, jag är inte redo att släppa min Robert Gustafsson än - men han får fan skärpa till sig! Ska han hålla på med sån här superbred och superkomersiell lågvattenshumor, då tänker inte jag vara med.
     Jag tror han verkligen att han har komisk briljans kvar inom sig, men med sån här dynga som Gustafsson 3 tr så börjar man onekligen att klia sig i huvudet av oro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0