När KAK-TV revolutionerades

Året var 2005. Det var vår. Det vankades praktik. Eftersom att jag och Kaggen gick mediaprogrammet och var ganska insnöade på tv, film, redigering, humor och programlederi i alla dess olika former så tänkte vi att KAK-TV skulle vara en bra praktikplats - och så blev det, tillsammans med Michaela Severin och Jana-Elena Karlsson.
     Det är synd att säga att det blev en succé. Det blev en MEGASENSATION! Vi hamnade till och med i tidningen Magazin24 när vi vilseledde tittarna vid ett tillfälle. "Här lurar de tittarna" löd rubriken. Oboy vad jag och Kaggen var stolta.
     Jag skrattar fortfarande gott åt vissa grejer som jag skrattade åt då - men mycket kan jag inte titta på. Allra minst min hejdundrande hockeyfrilla.
     Men mycket nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0