Vilken vecka!

Vilken vecka! Ja, det kan man ju faktiskt tycka, och det skulle man ju kunna säga. För mig har det varit okej.
     Det bästa har ju varit vädret. Dra mig baklänges vilken höst vi har haft, so far, och när det är så här så är hösten riktigt ljuvlig. Ljummen solvärme, höstfuktigt i luften och vackra färger - det är inte svårt att må lite så där småbra då.
     Därmed inte sagt men ändå, som Far brukar säga, så verkar det som att härligheten nu snart är över. Expressen fläskade till och med ut "MULTILÅGTRYCK" på sin förstasida igår, och det spås komma kyla, regn och snö över vårat land härnäst.
     Men det är okej.
     Jag trivs ändå bra på nya jobbet och hälsan är fin och jag har köpt lite nya kläder och så, så jag ska inte klaga.
     Däremot är det lite trökigt att rehaba på gymmet. Det är inget som får mig att hoppa av lycka direkt. Jag brukar dra på det så länge under kvällen att det tillslut är försent att gå till gymmet. Och det funkar ju inte. Så nu måste jag gå dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0