Bitterljuv lycka

Det är med stor bitterhet jag har tvingats inse att jag kommer att missa KBK-festen i slutet på oktober. Anledningen stavas Rom.
     Jag ska nämligen dit med Storebror Thomas och Brorson Erik, som haft det stora hjärtat och den goda smaken att bjuda mig, för en weekend med flott boende, god mat och Serie A-fotboll i form av Roma-Milan.
     Självklart ser jag väldigt mycket fram emot den här resan, Rom har alltid varit en av mina "måste-åka-till"-städer, så jag behövde ju inte många sekunder på mig för att tacka ja. Ändå svider det att missa KBK's Oscarsgala.
     Den årliga KBK-festen är inte nödvändigtvis en garanti för en superkväll, men för mig är det ändå en av årets höjdpunkter och något jag absolut inte vill missa. Sedan kommer det säkert bli lite speciellt i år eftersom att vi vann serien och allt, så det är surt. Det ska ni verkligen veta - det svider så in-i-helvete!
     Men Rom är ändå Rom, det går inte att förneka, och jag är väldigt glad över den här möjligheten att få uppleva denna historiskt bevingade stad.
     Det ska bli häftigt och mäktigt. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0