En liten förändring

Alrightythen, nya uppgifter i vardagen, fast ändå inte.
     Med start från och med imorgon så kommer jag att husera på förskolan ute i Torpa. Det ska bli spännande, och lite märkligt. Jag har ju varit ute på Björkliden i alla år, sedan 2005, så det här blir något nytt fast ändå inte.
     Den största skillnande lär nog bli avståndet. För tillfället har jag bara en cykel till mitt förfogande som färdmedel, och i mitt huvud har jag beräknat att det kommer att ta ungefär 35-40 minuter om jag cyklar normalfort. Kanske 30 minuter, eventuellt 45 minuter. Vi får se.
     Men sedan när Lillebror och Ida åker på sin tvåmånadersresa så har jag ju en bil där, så det ordnar sig.
     I övrigt har jag ingen aning om hur det kommer att skilja sig att jobba i Torpa jämför med Björkliden, men det lär jag ju upptäcka. Hur som helst ska det bli skoj med något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0