Kvällsplaner?

Vilda köttbullar vilken fin dag! En riktig sensommardag, eller en underbar höstdag beroende på hur man vill ha det.
     Det har varit full fart på Familjen Björklunds Hamburgeri. Och Korv. här på förmiddagen. Jag, Far och Mor stod utanför Sporthallen, som intagits av Kungsörs företagsmässa, och sålde för fulla bröd - och sedan var den här dagen igång.
     Sedan for jag och Lillebror in till Eskilstuna i jakt på Singstar-spel, men det var svårt. För att inte säga omöjligt. Tanken var den att vi skulle ha en brödrafest ikväll med Singstar och lite lulllull - men den planen sprack rätt hårt då Storebror valde att svika och hoppa av för ett annat, mycket sämre och tråkigare, umgänge. Vilken jävla skitstil, alltså.
     Nu får jag ju inte chans till revansch ifrån gårdags kvällen, då det spelades TP här hemma. Jag och Ida i lag mot Lillebror och Mor, där vi föll på sista frågan. Men det var så jävla jämnt att man kan säga att det blev oavgjort. Så vi säger det, det blev oavgjort. Så.

Jahap. Nu då? Vad göra av denna kvällen istället? Det håller inte att sitta hemma, det är jag och Lillebror rörande överrens om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0