Skönt med söndagkväll, faktiskt

Ja det blev en lite småstökig igår kväll tillslut. Först tidernas förfest på Club Larsson's, sedan vidare till David Janssons cribb, för att till sist landa hemma hos Melissa-tjejen - där jag äntligen fick spela Singstar.
      Men jag blev besviken. Inte upplevelsemässigt, men prestationsmässigt. Jag sjöng smått uselt, kanske för att jag var lite rund under galoscherna, och det var bittert.
      Roligt var det dock, så jag är nöjd med hur kvällen blev.


Idag var det sedan dags att summera säsongen när vi åkte till Vargheden för att möta Kolsva. Årets sista match, och det blev en avslutande seger med 3-2.
      Lite svårt att tagga till när man redan har vunnit serien, men med tanke på att det var derby, och mot Kolsva, så blev det ändå en speciell match. Lite semsterlunk, men ändå en seger - vilket var väldigt skönt.
      Nu återstår endast en träning innan lite ledighet väntar. Inför för mig dock, jag kör på med min rehab för att förhoppningsvis vara fit for fight lagom till att vi drar igång igen.

Annars är jag väldigt spänd och nyfiken på Robert Gustavsson nya komediserie Gustavsson 3 tr som börjar ikväll på TV4.
     Om jag säger så här, det är mycket som står på spel i förhållandet mellan mig och "Sveriges roligaste man".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0