Torsdag

Jag jobbade på småbarnsavdelningen idag, och det var en upplevelse. Jag kan inte förstå hur det kan komma så mycket ljud ur såna små kroppar - och så höga ljus!
     Herregud, jag gissar på att det kommer att tjuta något så förtjusande i mina öron när jag lägger mig ikväll.
     Men bortsett från det är de för härliga de där små rackarna.
     Och vi klarade oss från regnet hela dagen, och kunde istället njuta av sensommarvärme. Regnet kom istället till kvällen, lagom till att grabbarna i laget skulle börja träna. Och det var ingen nådig skur. Det var hagel "som kändes i huvudet", och därför blev det inget mer än en uppvärmningsjogg innan de fick förflytta träningen inomhus.
     Jaja men nu börjar Robinson. Eller True talent.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0