Wunderbar

Vi skriver den 29 september idag - och det är 21 grader ute. Och då är klockan ändå snart halv sex på kvällen. Brittsommar indeed!
     Ja herre min körs vilken vacker dag det har varit. Så där vackert som det bara kan vara på hösten. Således har vi också varit ute precis hela dagen på dagiset, minus någon timma vid lunchen - och det är väl få förunnat en dag som denna? Fan vet om jag inte fått lite färg på fejjan också.
     Jag hade stängning både idag och igår, och imorgon, vilket innebär att jag börjar klockan tio på förmiddagarna - och det gillar jag. Jag går upp ett par timmar innan på morgonen, då kan jag duscha i lugn och ro och sedan avnjuta en stillsam frukost medan jag bläddrar igenom morgontidningen. Därefter har jag så gott om tid kvar att jag kan sätta mig framför Nyhetsmorgon på TV4 med en kopp kaffe i handen och bara ta det piano.
     Så ska väl sannerligen en morgon starta. Eller?
     När jag sedan kommer hem på eftermiddagen så brukar jag, även om jag inte är trött, tycka om att sova en stund. Det tamejfan den bästa sömnen som finns, den när man kan sova även fast man inte behöver eller måste. Den jävliga med den sömnen är dock att jag får lite svårt att somna in senare på kvällen, då när man måste sova för att inte gå runt i koma dagen efter.
     Jaja, hur som haver, nu kan jag inte avnjuta denna sköna sömn, eftersom att jag MÅSTE till gymmet och dunka ett rehab-pass med mitt knä. Eller måste måste jag väl inte, men det vore ju kul om man blev bra i knäet någon gång.
     Så att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0