10-timmars-måndagar

Måndagar är ett jävla sätt att inleda veckan på. Mest för att jag jobbar till klockan sex på kvällen.
     Det är inte det att jag jobbar länge - men det gör att jag missar fotbollsträningen. Eller större delen av den, då träningen börjar halv sex. Blir bara att man hinner ner till gymmet i klubbstugan.
     Men så är det ju, och jag har alltid haft tur genom åren med arbetstider kombinerat med fotbollsträningen. Det har aldrig varit något problem, tills nu, vilket är synd, eftersom jag behöver träningen som mest just nu.
     Rent knämässigt känns det rätt så hyfsat nu, och känslan med bollen kommer mer och mer. Det är värre med tempot och flåset. Där ligger jag långt efter. Ska bli skönt när b-lagsserien drar igång så att man får den sortens konditionsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0