Sommarens festival ser bara ljusare ut

Igår fick jag ett SMS av Fröken Johansson: "Thåström, The Soundtrack of our lives, Nationalteatern och The Nomads är klara för Peace & love." Nu börjar det kännas jävligt bra!
     Visst, förra året hade Håkan Hellström, Henrik Berggren, The Strokes, bob hund och Kings of leon - men nu har vi Bloc Party, Markus Krunegård, Eldkvarn och - framförallt - The Soundtrack of our lives! De sistnämnda smäller väldigt högt i min värld. Bästa bokningen hittills, faktiskt.
     Utöver det har vi Rihanna, Kent, Thåström och Magnus Uggla. Bland annat. Det är brett och bra. Dessvärre känns det dock som att jag kommer att missa många av de band och artister som jag gärna vill se på förhand.
     Nåväl, det är ändå bättre att det finns för mycket att välja mellan än att man måste söka med ljus och lykta efter intressanta spelningar.
     Jag tror att Peace & love 2012 blir bäst hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0