Kom igen pojkar!

Kära nån, nu börjar det. Nu börjar det verkligen!
     Seriepremiär i division 3 västra svealand, hemma på Runevallen, och vi tar oss an IFK Ölme. Tokfavorittippade Ölme som spås promenera hem den här serien i år. Kan bli intressant.
      Men jag känner mig ovanligt trygg. Tyvärr. För det är oftast då det brukar gå åt helvete. Men vad fan, det kanske kommer, det där pirret. Bara 20 minuter kvar nu. Sitter uppe på kansliet nu och skriver detta.
      Dessvärre spelas matchen på b-plan, på grund av de senaste dagarnas regn. Eller dessvärre, det kanske är bra för oss, vad vet jag?
      Kaggen är bredvid mig, han vet inte varför det är så mycket folk här och varför vi ens är här. Jag hatar honom.
      För övrigt vill han att jag ska sluta kalla honom för Kaggen här på bloggen, så hädanefter kommer jag att benämna honom som...Andreas! Fy fan i helvete så tråkigt.
      Är det lite pirr jag börjar känna nu? Jag tror nästan det.
      Usch, nu börjar det. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0