Solstråle

Var inte så jobbigt som jag trodde att börja jobba idag. Delvis för att det var så lite barn, men också för att...ja, det var lugnt liksom.
      Det värsta är att gå upp på morgonen. Jag kommer upp, det är inga problem - men jag vill inte! Jag älskar att sova länge och att ta det lugnt på morgonen. Därför är det inte optimalt, såvida man inte kliver upp ett par timmar innan man börjar jobba, och det har jag då rakt inte någon lust med.
      Sedan är det väl vetskapen. Vetskapen om att det är så här det kommer att se ut nu, dag efter dag. Upp och jobba, ner och träna, hem och äta, godnatt. Freedom my ass!
      Pasta och köttbullar i magen nu. Ner och träna snart. Det spöregnar. Heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0