Underbara pinnar!

Tung dag. Tung dag med stort T. Man är alltid medveten om att det kommer att bli full fart när barnen kommer tillbaka ifrån sommarlovet - men man är aldrig beredd på anstormningen.
       Jag kände mig mycket gammal när jag gick ifrån jobbet idag. Gammal och förvirrad. Gammal och trött. Gammal och utslagen.
       Men jag repade mig snabbt. Så pass snabbt att jag kände mig upplagd för att följa med till Värmland och titta på när vi spelade mot Strömtorp. Men så tänkte jag; fan, vi har ju förlorat varenda bortamatch som jag varit med och tittat på. Kanske vinner vi om jag inte följer med? Så jag stannade hemma - och visst fan vann vi med 3-2!
       Alltså kan man säga att vi vann tack vare mig?
       Så jävla skönt - dels för att det var mot Strömtorp som är ett jävla pisslag på alla sätt och vis, och dels för att det var tre oerhört viktiga poäng. Vi behöver börja vinna för att inte tappa mark, och jag hoppas att detta var början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0