Julen

Så var den här julen förbi. För några dagar sen... Men allt har väl varit fint, gött, härligt och så där.
      Juldagen var rolig och trevlig. Vi började hemma hos Ernst Pops - men då han kvickt insjuknade i, vad vi befarade vara men som inte alls var, magsjuka så flydde vi snabbt över till Hanisch. Där blev det ölspel och tjosan, och snart var vi redo för Villa Etuna som hade invarderats av kungsörare.
      Det blev ju ingen supersuperkväll, men ändå bra trevligare än vanligt. Roligt att träffa alla, lite dans och så - och sedan hemåt. Helt okej.
      Roligast var ju att träffa Mr.Tequila, Studenten och Dale. Blir ju sannerligen inte alltför ofta, så det var härligt.
      Och nu kom jag att tänka på att jag har blivit för jävla dålig på att ta bilder på senare år. Har fan inte en enda ifrån förfesten. Illa. Mellan 2005-2009 så var jag ju en fotograf utan dess like, jag hade ju alltid kameran med mig och förevigade varenda lilla ögonblick. Måste bli ändring på det.
      Nåväl, på annandagen var vi i Västerås och grattade Brorson Erik på 17-årsdagen, och igår var vi i Västerås igen med Erik för att titta på VIK-Djurgården. Fullsatt och bra stämning, men ingen höjdare till match. Djurgården vann tillslut på straffar.
      Aja, här är lite bilder i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0