Mediavana

Fortfarande hemma, fortfarande sjuk. Men det är nog ingen vanlig förkylning med feber och smärta i lederna - jag skulle tro det handlar om en mildare variant av influensa. Och det är intressant, för jag har alltid undrat hur influensa yttrar sig, då jag hävdat att jag aldrig haft influensa. Men det har jag nog.
      Nåväl, jag mått sämre idag än igår och inte orkat nånting. Därför har det blivit soffan och datorn hela dagen, och där allra mest Youtube. Det fick mig att inse hur mycket jag och Stiffa gjort genom åren - entertainment-mässigt sett.
      Här är ett axplock av olika saker, och då har vi ändå inte med våra två långfilmer:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0