Song 2

Igår var det lucia. Ett jävla tecken på att det alldeles runt hörnet vaknas jul.
     Tanken var att vi skulle ha luciatåg utomhus, på morgonen. Men med 20 minusgrader som motståndare så valde vi att backa, så det blev inomhus istället. Och väldigt lyckat, må jag säga.
     Men det var igår. Idag var det fredag. Mysfredag, som man brukar säga. Ja. Men nu sitter jag här och mår bra, så slutet gott och allting gott, väl.
     Och jag ser fram emot morgondagen. Först lite julklappshandel på Erikslund, och sedan - förhoppningsvis - utgång med Lillebror, Kaggen och Kocken. Det är sjukdomstider, så det är lite ovisst.
     Nåväl, jag ser ändå fram emot en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0