Några att fira

Ja det blev en liten sessa.
     Men jag blev förvånad. Jag trodde att Victoria skulle föda nån gång i mitten eller slutet av mars. Nu var det liksom bara pang tjoff boom - Victoria har fött. Men det var väl roligt.
     Jag har svårt att känna någonting speciellt - men jag dras med i det här storslagna, den här angelägenheten som drabbar hela vårt land. Alla kan känna sig träffade, från norr till söder, för vi har fått en ny tronarvinge. En prinsessa.
     Det har man ju aldrig varit med om förut, så nu kan man bocka av det.
     Jag hoppas på en liten Sibylla, men det pratas om Kristina. Kanske Birgitta? Lär nog inte bli någon Sara eller Jessica eller Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0