Nya tag i natt

Alright, första natten i lägenheten blev ju ett fiasko, det får jag ändå lov att säga. Inga konstigheter egentligen, men det gick ju fan i helvete inte att somna!
      Vet inte vad det handlade om, inga konstiga ljud eller så, jag hade min gamla vanliga säng och jag hade inte druckit kaffe eller så. Ändå gick det inte att få en ordentlig blund i ögonen.
      Men det var väl nåt undermedvetet antar jag. Man kanske spänner sig och tar in alla ny intryck, utan att man tänker på det. Blir nog bättre i natt. Behöver sömnen. Blev en lång dag idag, med först öppning och sedan måndagsmöte till klockan sex på kvällen, följt av fotbollsträning med styrkebana.
      Och imorgon är det öppning igen. Fast det är skönt, får man sluta tidigt. Hinner jag greja lite resten av dagen.
      Men det blir inga bilder. Inte än. Vill ha allting, eller det mesta, klart innan. Så att inte första intrycket förstörs. Kanske lite larvigt, men sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0