Pengar försvinner som de ska, det går bra nu

Idag har jag spenderat pengar, jojomen. Det är tydligen som så att när man flyttar så får man öppna stora börsen, och idag såg jag till att hålla Ingvar Kamprad flytande ett tag till.
     Men man måste ändå älska IKEA. Så jävla smidigt, det finns ju allting, och ändå till rätt hyfsade priser. Det är klart att det går att få det billigare ibland, men den komfortabla ådran bultade hänsynslöst idag.
     Dock hittade jag ingen soffa, och teven jag ville ha var slut på El-giganten, så det blir till att åka ett par till vändor. Det hade jag väl varit tvungen till ändå, men jag hade ändå hoppats på en tv och soffa idag.
     Nåväl.

Men - glöm nu för bövelen inte att titta på Melodifestivalen ikväll! Och - om ni vill mig någonting gott, om ni vill göra mig glad, snälla, se till att rösta på Thorsten Flinck ikväll. Även om ni hatar honom och även om ni tycker att låten är rävpiss så kan ni väl rösta på honom. Snälla.
     Thorsten ska vidare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0