Soft med soft

Lugn lördag. Så jävla skönt.
    Det som gällde var träningsmatchen mot IFK Eskilstuna på ett soligt Tunavallen - och det blev en ganska trevlig historia.
    Matchen slutade 1-1, och det var ju bra resultatmässigt sett. Dock handlar det ju inte mycket om resultat när det gäller träningsmatcher så här i början. Det viktigaste är ju hur vi uppträder och spelar.
    Inledningsvis såg det trögt och ängsligt ut, men vi kom igång mot slutet av första halvlek med bättre fart och glöd, och Bratten kunde reducera till 1-1 innan halvtid.
    Sedan fanns det även perioder i andra halvlek som vi kan ta med oss, så jag tycker att det var en helt okej genomförd match så här i slutet av februari. Defensiven ser mycket stabil ut, men offensiven måste vi jobba lite mer på.

Ja, det var lördagen det. Nu är det lugnt. Bara Melodifestivalen som återstår, antar jag.
    Tror jag ska live-blogga mig igenom den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0