My crib

Egentligen vill jag inte. Vill inte förstöra "första intrycket", eller nåt sånt. Löjligt, jag vet, MEN SOM ATT JAG BRYR MIG! ORKA!!!
      Nåväl, jag antar att det kanske möjligtvis eventuellt finns nåt form av intresse eller nyfikenhet på min lägenhet. Så här är liten visning.

The living room:



Köket:



Where the action is:



Balkong/sopptipp och utsikt (synd bara att det där skithuset framför ska skymma)




Ja...det är lite att dona med, men jag gillar det. Det är mitt.
     Jag har ett sovrum också, men där ser det ut som fan så det vill jag inte visa. Än.
     Nåväl, jag återkommer när det är okej att komma förbi på en kopp valfri dryck.

Kommentarer
Postat av: modric´

haha...vadå skithus? =) jag kommer gärna upp på en kall sen.

2012-02-29 @ 20:14:05
Postat av: J

det står ju i vägen för min wiev! nära, skoja bara. ölen är på kylning.

2012-03-01 @ 13:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0