Slem

Jag har en taggtrådsboll i halsen, deciliter snor i näsan och jag känner lite svag feberfrossa.
     Men det vore ju konstigt annars, barnen har bokstavligt talat hostat mig i ansiktet och i min mat den senaste tiden, och att jag inte mår sämre än så här är bara ett styrkebesked ifrån mitt immunförsvar.
     Och det är inte läge att vara sjuk.
     Detta gjorde att jag missade dagens träning, och det gör mig alltid ont. Så fotbollsskadad är jag. Även fast det rörde sig om en ren löpträning så ville jag vara med, allra helst nu när jag verkligen behöver få upp flåset. Men man måste vara klok. Har ingen lust att bli sjukligare än så här.
     Nåväl, imorgon är det torsdag. Vad nu det innebär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0