Täppt, men bättre

SÅ skönt med helg. Har varit tre tunga dagar där jag mått riktigt risigt, och ändå jobbat. Jag var mer eller mindre tvungen att jobba, eftersom vi stänger Torpa förskola på onsdag.
      Så nu ska det bli riktigt skönt med två dagar av nothing. Eller, jag hoppas kunna träna på söndag, men utöver det är det nothing.
      Fast det är klart, flytten till lägenheten börjar närma sig, och jag skulle behöva åka på turné och fixa lite grejer. Annars är det nothing.
      Och gymmet måste jag till.
      Äsch, hur som helst är man ledig, och det är vad jag kallar för nothing. Och faktum är att jag mår bättre nu ikväll än vad jag gjort de senaste tre dagarna, så att...det kanske är lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0